Pages

Wednesday 3 May 2017

Model Latar Belakang

Selepas memodelkan semua watak dalam 3ds Max, saya memodel latar belakang yang wujud di tempat kejadian. Pemandangan saya berada di dalam rumah. Jadi, saya cuba memodelkan rumah yang kelihatan mudah. Saya juga mengubah perabot yang terdapat di dalam rumah seperti sofa, meja makan, televisyen, tenggelam dan lain-lain. Watak saya hanya animasi di ruang tamu dan bilik tidur. Kebanyakan animasi saya animasi di dimensi lain dan ada beberapa perkara yang ada dalam dimensi itu.




Saya memaparkan beberapa perkara yang tidak begitu banyak di tempat kejadian kerana saya ingin menjadikannya kelihatan seperti sebuah rumah dengan perabot penuh. Barang-barang seperti kabinet, tenggelam, mandi dan tempat tidur di bilik tidur utama.



No comments:

Post a Comment