Pages

Tuesday 10 October 2017

Mesti korang penah dengar lagu ni kan. Nyanyian kumpulan indie-band HUJAN. Aku suka ngan liriknya yang ada makna mendalam. Zaman ni dah banyak band-band indie yang fames, salah satu band Hujan ni la yang aku minat dengar lagu dia sampai terbuai lena la kalau dengar.

Banyak lagu-lagu hujan yang aku dengar, ini yang selalu buat terasa emosi sedikit..haha





Bila, aku sudah tiada 
Simpan semua lagu ku 
Jangan di tangis selalu 

Mungkin, itu sementara 

Bila jumpa pengganti ku 
jangan di lupakan aku 

Pagi itu indah seperti biasa 

Tidur yang lena terhenti di sana 
Layap kuyu masih tak terdaya 
Bukalah tingkap mu Curahkan cahaya… 

Siapa yang sangka 

Bila tiba masa kita 
Untuk pergi selamanya 

Takkan terduga 

Jika saat ni Tuhan tentukan 
Aku lah orangnya 

ulang(bila)


Gelak tawa tangisan yang hiba 

Kenangan kita masa di dunia 
Alangkah indahnya jika 
Kita mampu hidup selamanya…

No comments:

Post a Comment